פעילות בנושא מים

הילדים משתעממים בבית? הנה הפתרון המושלם לקיץ! נגמרה שנת הלימודים והילדים יוצאים לחופש הגדול? מעולה! זה בדיוק הזמן שלהם להשתחרר מהשנה העמוסה שהייתה להם וליהנות קצת בחודשי הקיץ.

אבל רגע, מה עושים כשמתחיל לשעמם להם בבית? איך מעסיקים את הילדים בימי הקיץ החמים? אל דאגה – אנחנו בטבע בפעולה הכנו בדיוק עבורכם מגוון עצום של סדנאות שיוציאו את הילדים מהבית, ויתנו להם לשחרר אנרגיה בצורה חוויתית ומלמדת! בעזרת קצת מים, אביזרים ביתיים ומדע בסיסי, אנחנו עוזרים לכם להעסיק אותם בקלות רבה!

אז אם אתם רוצים לשמוע עוד על הפעילויות והסדנאות שלנו ורוצים להפעיל את הילדים שלכם ולהוציא אותם קצת מהבית, אנחנו בטבע בפעולה מחכים לכולכם. נתראה!

מדעים ונהנים: כך תעסיקו את הילדים שלכם בעזרת מים ומדע!

רוצים להעסיק את הילדים במהלך שעות אחר הצהריים אבל מעוניינים שהפעילות תהיה גם מלמדת ומעשירה? בעזרת קצת פיזיקה ושלולית קטנה ליד הבית אתם יכולים לעשות את זה בקלות! יחד עם הילדים שלכם אתם יכולים ליצור סירות שונות ומגוונות שפועלות על חוקים פיזיקליים, ויהפכו את הלמידה שלכם ושל ילדיכם לחוויתית ומהנה הרבה יותר.

כמו כן, תוכלו ללמוד על יכולות פיזיקליות שונות כגון כוח האוויר של הרוח, הכוח שנוצר מהדחף של זרם מים, בורג ארכימדס ועוד. כל אלה, יאפשרו לכם ליהנות מכמה שעות טובות של זמן איכות עם הילדים, בהן גם תבלו עם הילדים, וגם תוכלו ללמד אותם דבר או שניים. אז קדימה, למה אתם מחכים? צפו בסרטונים שלנו, או צרו איתנו קשר לעוד פעילויות ביתיות מגניבות!

רובה מים מחומרים ממוחזרים: איך להעסיק את הילדים בחודשי הקיץ החמים?

ילדים אוהבים לרוץ, להוציא אנרגיות, לשחק אחד עם השני וכמובן גם להשפריץ מים. אז איך משלבים את כל אלה? ובכן אנחנו בטבע בפעולה יצרנו לכם מגוון פעילויות וסדנאות שיגרמו לילדים שלכם ללמוד בהנאה ולהנות מהלמידה. והיום, הכנו עבורכם רובה מים המורכב מ-2 חומרים בלבד: טוש או עט יבשים ובקבוק מים. כל שעליכם לעשות, הוא ליצור חור בפקק הבקבוק שיהיה בגודל של העט או הטוש, לרוקן את הטוש היבש מהתכולה שלו, להלביש אותו בתוך החור, והנה לכם – רובה מים שאיתו הילדים שלכם יוכלו להשקות עציצים, לעשות מלחמת מים, לצייר על המדרכה או על החול ועוד ועוד. טבע בפעולה, לעשות פשוט, פשוט לעשות!

פעילות מים לילדים שתעשה להם את הקיץ!

נמאס לכם לשבת כל היום עם הילדים בבית במזגן? הילדים רוצים להוציא מרץ אבל אין לכם כוח להוציא הרבה כסף על אטרקציות? אל דאגה, טבע בפעולה כאן בשבילכם! אז מה עושים במהלך חודשי הקיץ? אילו פעילויות מים אפשר לעשות בקלות בקיץ עם הילדים?

ובכן יש המון דברים שאתם יכולים לעשות. לדוגמה להעביר מים על חבל מכוס אחת לשנייה, להפוך כוס מלאה במים בלי שהמים ישפכו ואפילו להרגיע את הילדים עם קצת תרגילי נשימות ומים. איך עושים את כל זה? פשוט מאוד! מכינים כוסות, כדורים קטנים, כמה משטחי פלסטיק או שקף קטן, שרוכים של נעליים וצופים בסרטון שלנו!

מכאן, ההנאה של הילדים מובטחת, והשקט שלכם יחזור אליכם. מעוניינים בעוד הפעלות כאלה? אנחנו בטבע בפעולה מחכים רק לכם!

סביבון מים: כך תעסיקו את הילדים בעזרת כמה חומרים פשוטים שיש בכל בית!

הילדים חזרו מהגן או מבית הספר ואתם לא יודעים מה לעשות כדי להעסיק אותם? אל דאגה, טבע בפעולה כאן בשביל לעזור לכם, ולהפוך את שעות אחר הצהריים למהנות ומרתקות גם עבורכם וגם עבור הילדים שלכם. אז מה נעשה היום? סביבון מים!

בשביל להכין סביבון מים נדרשים 2 שלבים. בשלב הראשון עליכם להכין בקבוק פלסטיק גדול, מספריים, מסמר או בורג, שיפוד, חוט, כמה קשים וכמובן מים. לאחר שיש ברשותכם את כל המצרכים, נשאר רק לעקוב אחר ההוראות שבסרטון, והנה לכם סביבון מים מגניב, שיעסיק את הילדים שלכם בכיף ובהנאה. רק 5 דקות והכל מוכן!

מים ומדע: הדרך המושלמת להעסיק את הילדים שלכם בחודשי הקיץ!

חודשי הקיץ מתקרבים ואיתם מגיעות הסיטואציות הרבות בהן הילדים רובצים במשך שעות בספה, מול המסכים, בלי לעשות שום דבר מועיל במיוחד. אנחנו בטבע בפעולה החלטנו שאנחנו לא נותנים לזה יד, ובמיוחד בשבילכם יצרנו מגוון רחב של סרטונים, סדנאות ופעילויות רבות שיוכלו להעסיק את הילדים שלכם, לגרום להם להנאה, ועל הדרך גם ללמד אותם דבר או שניים בפיזיקה ובמדע.

כל מה שנדרש לשם כך הוא מספר מצרכים בסיסיים מאוד שיש בכל בית כמו כוסות פלסטיק, קשים, שיפודים וכדומה, וכמובן מים, מים ועוד מים! אז אם אתם רוצים לשמוע עוד על הפעילויות שלנו ועל הדרכים היצירתיות שאנחנו מציעים בשביל להעסיק את הילדים בקיץ, אנחנו בטבע בפעולה מזמינים אתכם אלינו. נפגש!

ממטרות ומשאבות מים: נהנים ומשחקים עם קצת מדע לוהט!

קשית יש לכם? רצון לצאת מהבית ולהנות בחוץ יש לכם? קצת מים ו-5 דקות פנויות ואתם מכינים שעשוע מדעי שיעסיק אתכם להרבה זמן! הרבה ילדים מבלים בקיץ שעות רבות מול המסכים והטלפונים – בעזרת מספר חומרים בסיסיים תוכלו להעסיק אותם ולהוציא אותם מהבית.

אז מה צריך בשביל זה? קשית אחת לכל ילד, דבק סלוטייפ, ריבוע קטן, כוס, מספריים וכמובן מים! מה שנעשה, כמו שתוכלו לראות בסרטון, הוא לייצור משאבת מים מדעית, שהופכת בן רגע לממטרה מטורפת!

אז אם אתם רוצים לראות איך בדיוק להכין את זה, 3 וחצי דקות של צפייה בסרטון ואתם יכולים להתחיל לשחק. ולעוד פעילויות מגניבות שכאלו, אנחנו בטבע בפעולה כאן בשבילכם!

ליצור בועות אוויר במים ב-5 דקות: מוכנים? בואו נתחיל!

משחקים עם מים הם דבר שכל הילדים אוהבים. בין אם באמבטיה ובין אם בחוץ, ההתלהבות סביב הדברים שהמים יכולים לעשות מלהיבים את הילדים הרבה פעמים. אז מה אם הייתם יכולים לקחת את המשחק עם המים צעד קדימה, ולהכין שעשועים מגניבים בפחות מ-5 דקות, תוך שילוב של מדע מהנה?

והפעם נכין מתקן שמייצר בועות אוויר בתוך המים. כל מה שצריך לזה זה קשית, בקבוק גדול, מים ומספריים. כעת, תיצרו חור בפקק של הבקבוק כך שהקשית תיכנס לתוכו בלחץ ובלי שאוויר יכול לברוח מסביב, לאחר מכן תעשו חור קטן בתחתית הבקבוק, תכניסו את הקשית עם הפקק ותסגרו טוב טוב, וברגע שהמים יצאו מהחור בבקבוק, כל הקסם קורה!

מזרקת מים בהכנה ביתית: איך עושים את זה בקלות ובהנאה?

אם אתם רוצים להוציא את הילדים שלכם מהמסכים, ולשחק איתם קצת בחצר, יש לנו את הפתרון המושלם עבורכם! שעשוע מדעי שגם יעביר לכם את הזמן בכיף, וגם יגרום לילדים שלכם ליהנות מקצת ממדע.

כל מה שצריך בשביל זה זה בקבוק מים, מספריים, קשית ובלון. כל המרכיבים האלו, יעזרו לנו לבנות מזרקה מגניבה. אז איך עושים את זה? ממלאים את הבקבוק עד החצי בערך, יוצרים חור בגודל הקשית קצת מעל קו המים, מכניסים את הקשית דרך החור אל תוך המים, מנפחים בלון ומלבישים אותו על פתח הבקבוק. כעת, המים משפריצים דרך הקשית אל מחוץ לבקבוק! 

רוצים להבין ביתר דיוק איך לעשות את זה או אפילו לראות עוד כמה שעשועים מדעיים כאלה? אנחנו בטבע בפעולה הכנו עבורכם מגוון סרטונים. צפייה מהנה!

איך ליצור טורנדו מ-2 בקבוקים ומים? בואו לגלות יחד איתנו!

2 בקבוקים, אחד מלא מים ואחד ריק, מספריים ודבק חם או דבק סלוטייפ חזק – זה כל מה שאתם צריכים כדי להכין את המשחק הבא עבור הילדים שלכם. אז אם אתם מעוניינים לגרום לילדים שלכם להתלהב מקצת מדע ומים, כל מה שאתם צריכים לעשות זה כמה שלבים פשוטים:

עשו חור גדול בכל אחד מהפקקים של הבקבוקים באמצעות מספריים.

הדביקו את הפקקים זה לזה כאשר הצדדים שמודבקים זה לזה הם הצדדים החיצוניים של הפקק. חשוב לוודא שההדבקה התבצע בצורה אטומה וחזקה מאוד.

סגרו את הפקקים של הבקבוקים כך שהבקבוק הריק הפוך על הבקבוק המלא.

לבסוף, כל שנותר הוא להפוך את הבקבוקים כמו שעון חול, לסובב קלות את הבקבוק העליון, ומהר מאוד תוכלו לראות שהמים יוצרים מערבולת בדרך למטה. בהצלחה!

אומגה מים: 2 כוסות וחבל זה כל מה שצריך!

אם אתם רוצים ליצור משחק שדורש עבודת צוות ומוטוריקה עדינה עבור הילדים שלכם או אפילו עבור קבוצה שלמה שאתם מעבירים לה פעילות, אנחנו בטבע בפעולה יצרנו עבורכם את הפעילות המושלמת!

בעזרת 2 כוסות וחבל, תוכלו לייצור אומגה מים, בה המים יורדים דרך החבל מכוס אחת לכוס שנייה. לפעילות הזו יכולות להיות וריאציות רבות כפי שתוכלו לראות בסרטון, ובכך תוכלו לייצור עניין בקרב הילדים גם ברמה החברתית וגם עניין במדע ובחוקי פיזיקה שונים (אפקט הקומקום).

אנחנו בטבע בפעולה דואגים למצוא לילדים שלכם את הפעילויות המגניבות ביותר, כדי שיוכלו להנות ביחד ולצאת מהמסכים גם בחודשי הקיץ החמים. 5 דקות והכל מוכן!

לגלות את חוקי הטבע בקלות ובפשטות עם מגנטים ומים

הטבע שלנו הוא דבר מופלא שכולל בתוכו מגוון עצום של יכולות ותכונות מרשימות. אחת התכונות המרשימות ביותר היא יכולת הסימטריה של הטבע שבאה לידי ביטוי במקומות שונים ומיוחדים בטבע. אז אם אתם רוצים לבלות קצת עם הילדים שלכם ולגלות את הסימטריה המופלאה של הטבע, אתם יכולים לעשות את זה בלי לצאת מהבית!

כל מה שאתם צריכים זה כמה מגנטים שאפשר למצוא בכל חנות יצירה, קערה או קופסה עם מים ופקקים של בקבוקים. אחרי שיש ברשותכם את כל החומרים האלו, כל שנותר לכם לעשות הוא לצפות בסרטון שלנו ולגלות עולם שלם שילהיב את הילדים שלכם ואפילו אתכם! קדימה, למה אתם מחכים?

3 משחקים פשוטים עם בקבוק, מים ובלון!

ימי הקיץ החמים דורשים מאיתנו, ההורים, להפעיל את החוש היצירתי שלנו על מנת להעסיק את הילדים ככל הניתן. אז אל דאגה, אנחנו בטבע בפעולה לא משאירים אתכם להתמודד לבד עם המצב, ולשם כך הכנו עבורכם מגוון עצום של שעשועי מים ומדע. 

והפעם, הכנו לכם 3 פעילויות פשוטות שדורשות רק בקבוק מים ובלון. המשחק הראשון כולל בתוכו ואקום בין הבלון לבקבוק, המשחק השני מלמד אותנו על הלחץ שהמים יכולים לעשות והמשחק השלישי יגרום למים בבקבוק לצאת בטורנדו מטורף!

איך עושים את כל זה? פשוט מאוד – צופים בסרטון ותוך 2 דקות אתם יכולים להתחיל ליהנות! טבע בפעולה, לעשות פשוט, פשוט לעשות!

לצייר בחול עם מים ומדע: שעה של כיף והנאה!

אם הילדים שלכם משתעממים בבית ואתם רוצים להעסיק אותם בחוץ בחודשי הקיץ החמים, כל שעליכם לעשות זה להכין קערות, קופסאות או כל מיכל אחר ולמלא אותם במים. דבר ראשון שתעשו על מנת להעסיק את הילדים הוא לשלוח אותם להביא חול. אחרי שיש לכם חול שהם אספו לבד, תכניסו את החול לתוך הקערות השונות, ומכאן מתחיל הקסם.

בעזרת כוח קורליוס, קואורדינציה וחוש יצירתי, תוכלו ליצור אינסוף ציורים בחול שבמים, וליהנות יחד עם הילדים שלכם במשך שעה שלמה אם לא יותר! אז אם אתם מעוניינים לראות כיצד עושים את זה בדיוק, היכנסו לסרטון וצפו בו ותוך 5 דקות הילדים שלכם יהנו ממדע ומים!

איך להעסיק את הילדים עם קצת מים ודברים שיש בכל בית?

אם יש לכם בבית סבון ידיים שנגמר, אל תזרקו את השפופרת! האביזר הקטן והפשוט הזה יכול לשמש אתכם כדי להעסיק את הילדים שלכם במשך שעות, בקלות ובהנאה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לקחת את הראש של הסבון, שבלחיצה מוציא את הסבון החוצה, ולשים אותו בתוך קערה או כוס עם מים. תוך שנייה הילדים שלכם יכולים להתחיל להשפריץ עם הכלי החדש שיצרתם, לעשות מלחמות מים, להשקות את העציצים ועוד.

כמו כן, בעזרת רולר צבע פשוט שאפשר למצוא בכל מקום, תוכלו לאפשר לילדים שלכם לצייר על המדרכה, על הרצפה ועוד. ככה תוכלו להעסיק אותם במשך זמן רב, תוך פיתוח יכולות חשיבה, יצירתיות ועוד. תהנו!

שעשועי מדע מרתקים: מעשה בחמישה בלונים (ומים)

בשביל הפעילות של היום נצטרך בקבוק, בלונים ומים, כאשר את המים עדיף לצבוע בצבעים כלשהם, בעזרת צבעי גואש או צבעי מאכל. בשלב הראשון נלביש את הבלון על פתח הבקבוק ונכניס קצת מהמים הצבועים מהבקבוק לבלון. לאחר מכן, נשחרר את הבלון, ננפח אותו ונקשור אותו.

החל מעכשיו, הבלון יכול לשמש לאינספור משחקים עבור הילדים שלכם – אפשר לסובב את המים בבלון ולחקור על כוח צנטריפוגלי, אפשר להעמיד את הבלון על הרצפה ולנסות להשכיב אותו כמו "נחום תקום", אפשר לשחק עם הבלון מסירות ולראות איך המים שבפנים משפיעים על התנועה שלו ועוד.

כל אלו נמצאים כחומר ביד היוצר של הילדים שלכם, ומחכים לכם יחד עם עוד המון פעילויות שהכנו עבורכם בטבע בפעולה. אז קדימה, למה אתם מחכים?

דילוג לתוכן